Wednesday 13 April 2016

WYGRAĆ Z MARAZMEM

Seductive Virgin Records Inc.
[All rights reserved]
presents:


WYGRAĆ Z MARAZMEM

Moja krew
Moja krew
Choć wzburzona
Nadal krąży w żyłach nieskażona...

Mój taniec
I mój śpiew
Od tego nie skonam
To da mi siłę, by zwalczyć
Ból i gniew
Jestem ponad -
...
- Ponad tym,
Co niszczy
Pozytywne uczucia
Ponad tym
Co zabija
Realne przeczucia...

Nigdy nie było mi lekko
Być może nie będzie lżej
Dzięki temu, że jesteś blisko
Wszystko będzie już okej...

Życie nieraz jest
Jak syzyfowe prace
Dzisiaj mam wszystko
A może jutro wszystko stracę...

Zatem wolę cieszyć się chwilami
I buzującymi w brzuchu motylami
Rodzimy się i umieramy sami
Lecz przyjemnie wiedzieć, że jesteśmy przez kogoś kochani

słowa: Burning Knife
04.01.2016, 11pm



No comments:

Post a Comment

CHAINED – version nr 2 (different lyrics)

  Seductive Virgin Records Inc. All rights reserved presents: CHAINED – version nr 2 (different lyrics) written by: Mila Cross (= ...