Sunday 3 February 2019

Tęsknie za Tobą


Seductive Virgin Records Inc.
All rights Reserved
przedstawia:


TĘSKNIĘ ZA TOBĄ

słowa: Burning Knife



Jesteś gdzieś daleko
Miliardy chwil stąd
I z dnia na dzień czekam
Myśli mkną pod prąd
Chcę Cię znów zobaczyć
Wtulić w Ciebie się
Dłonie z dłońmi złączyć
Spojrzeć w oczy Twe

Serce bije mocno
Wali z całych sił
Chcę znów poczuć
Ogień, gdy się tli

Ogrzej mnie swym ciepłem
Odgoń lęki me
Ochroń mnie swym ciałem
Delektujmy się
Chwilą, co nadchodzi
I niech wieczność trwa
Namiętność, co się rodzi
Gdy się łączą serca dwa

Nigdy Cię nie zdradzę
Cała jestem Twoja
Nic na to nie poradzę
Taka duszy wola

Jesteś Moim Wszystkim
Dopełnieniem Mym
Nic nie musisz mówić
Chcę, byś po prostu BYŁ...

03.02.2019
 (ndz.)
22:30

No comments:

Post a Comment

CHAINED – version nr 2 (different lyrics)

  Seductive Virgin Records Inc. All rights reserved presents: CHAINED – version nr 2 (different lyrics) written by: Mila Cross (= ...