Tuesday 27 March 2018

DEKADENCJA NAMIĘTNOŚCI


Seductive Virgin Records Inc.
All Rights Reserved
presents:

DEKADENCJA NAMIĘTNOŚCI

by: Burning Knife (Płonący Sztylet)



Czarna szrama w moim ciele
Jak zatamować to krwawienie
Ugryziona prosto w szyję
Nie wiem, czy przeżyję
[Żyję?]

Nie wiem, co Cię ku mnie pchnęło
Jak i kiedy to się zaczęło
Minął chyba milion lat
Wiecznie młoda, stara jak świat

Nie wiem, skąd się tutaj wzięłam
Nie wiem, czemu to akurat Ty
Nie potrafię wytłumaczyć
Czemu kocham Cię przez łzy

Jednak wolę znać Twe mroki
Niż gubić w ułudzie się
Nigdzie nie ma ideałów
Ich brak sam w sobie sensem jest

Wiesz, że nigdy nie odejdę
Nawet, gdy zarzekam się
Że już dłużej nie wytrzymam
Skradłeś duszę, serce me
Nie odzyskam ich przez wieczność
W zamian zaopiekuj mną się

Spalono by mnie na stosie
Zamieniono w proch i pył
Dla odmiany żyję w mroku
I chcę, byś Ty dla mnie żył

Kontrolujesz moje myśli
Śledzisz wszystkie kroki me
Niby wcale mnie nie słuchasz
Nikt, jak Ty tak nie zna mnie

Przeciwieństwa z dwóch biegunów
Przyciągasz jak magnes mnie
Jak sto słońc, tysiąc piorunów
Nocą kradniesz ciało me

Jednak wolę znać Twe mroki
Niż gubić w ułudzie się
Nigdzie nie ma ideałów
Ich brak sam w sobie sensem jest

Wiesz, że nigdy nie odejdę
Nawet, gdy zarzekam się
Że już dłużej nie wytrzymam
Skradłeś duszę, serce me
Nie odzyskam ich przez wieczność
W zamian zaopiekuj mną się

27.03.2018r.
 (wtorek)
22:15

No comments:

Post a Comment

CHAINED – version nr 2 (different lyrics)

  Seductive Virgin Records Inc. All rights reserved presents: CHAINED – version nr 2 (different lyrics) written by: Mila Cross (= ...