Thursday 27 July 2017

Wspomnienie na dzisiaj. Jeden z ciekawszych kawałków. Bardzo mi się udał :)

Hej! Kochani, Słuchajcie. Jednym z moich największych marzeń jest zostać managerem zespołu rockowego.
Pewne wydarzenia z ostatnich tygodni zainspirowały mnie do napisania tekstu
w zupełnie nowym stylu. Taki mruczany rap z pazurkami pomiędzy wersami.
Oto on. Gramy!

TYTANOWA DAMA
Hartowana nierdzewna stal
<Nasienie rozpusty>
Lustruję Cie, gdy patrzysz w dal
<Hmm... Złotousty>
Pytam wprost, czego chcesz?!
<Hehe, nic z tego>
Weźmiesz mnie czy nie?
<Pff... Nic Ci do tego>
Znam ten typ sprzed lat
Jeden zły ruch -szach/mat!
Okej, trzymasz talię kart;
Spal je wszystkie - czas start!
Rzucam Ci wyzwanie
Wymyśl coś
Idę zrobić pranie
<No, przecież nago nie będę chodzić, co?>
21.05.2014 r.
Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone.
Kopiowanie oraz udostępnianie bez wiedzy autora zabronione.
Pozdrawiam, Kama.

Tak, mam pamiątkę z Klubogalerii Bunkier :).
Nadal tam jestem - myślami.



No comments:

Post a Comment

CHAINED – version nr 2 (different lyrics)

  Seductive Virgin Records Inc. All rights reserved presents: CHAINED – version nr 2 (different lyrics) written by: Mila Cross (= ...